Sidor

torsdag 9 mars 2017

Jag har tydligen börjat blogga!!!

Det verkar som att jag skall börja blogga!?
Som av en händelse hamnade jag här, när jag ville läsa mer och följa en blogg som fångade mitt intresse tidigare idag. Att jag efter en lång stunds inloggade och lösenordande inte insåg att det inte var den tilltänkta intressanta bloggen jag var på väg att börja följa, utan att det var en egen blogg jag höll på att skapa, får jag helt enkelt tillskriva en "lyckosamt olycklig omständighet" och som alltså från och med nu skall bli min bebis :-)

 Jag vet, man borde ha ett tema. Ett syfte med bloggen, kanske ett budskap rent av? Jag tänkte Hälsosjäl, men  namnet var redan taget - så det fick bli det jag kallar mig i mitt alias; Fru Skräcklind!

För "en herrans massa år sedan" fick jag för mig att starta en enskild firma, som jag skulle driva i hälsans tecken. Jag brinner och lever (faktiskt bokstavligt) för en livsstil med hälsosamma val. Mat och motion. Och till en god hälsa hör absolut att må bra - ända in i själen.

Om hälsa - mat och motion - kan innehålla en himla massa saker, så är det här med att må bra lika stort som universum ungefär. Just nu mår jag själv väldigt bra av att drömma om och planera sommarens semester t ex. Jag mår också bra av att jag skall äta lunch med en väninna i morgon. Och jag mår faktiskt riktigt riktigt bra när jag tänker på att jag i morse när jag vaknade inte hade en aning om att jag skulle ha en egen blogg innan kvällen 😂.

Så jag antar att bloggen kommer bli lite som livet självt - vad man gör det till. Man får börja nånstans om man vill komma nånstans. Och nu börjar jag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar